باکس مرکب مشکی

باکس مرکب تندیس چهره به همراه گل رز جاودان

با توجه به استقبال بسیار خوب از محصولات گل رز جاودان و همینطور تندیس های حک و چاپ چهره که این روزها تبدیل به هدایای محبوب، ویژه و خاص بین ما شدن تصمیم به طراحی محصولی شدیم که از ترکیب این المان های پر طرفدار باشد و پس از نظرسنجی ها و ساخت ماکت های ابتدایی توانستیم این محصول رو طراحی و اجرا کنیم.
باکس های مرکب متشکل از پنج قسمت می باشد.
1- تصویر چهره : که هم امکان حکاکی رو دارن هم چاپ رنگی.
2- فریم آباژور : امکان انتخاب انواع متنوع طرح ها برای قاب یا فریم تصویر وجود دارد.
3- پایه آباژور : پایه این محصول از جنس تمام پلکسی مشکی یا MDF چوبی با روکش طلایی مولتی استایل می باشد که پنل نور و نگه دارنده گل رز هست.
4- گل رز جاودان : با قابلیت انتخاب رنگ دلخواه
5- متن برجسته : بر روی قسمت جلوی پایه فضایی نسبتا بزرگ برای قرار گیری متن دلخواه شما که بروی متریال مولتی استایل قابل اجرا هست.

معرفی کامل باکس مرکب

بالبینگ ، تندیس چهره ، چراغ خواب سه بعدی ، آباژور سه بعدی و آباژور چهره همگی اصلاحاتی هستند که به این محصول که اتفاقی نو در هنر نورپردازی مدرن و کالایی لوکس و ماندگار جهت هدیه دادن محسوب می شود اتلاق میگردد .نورپردازی یکی از مهمترین مشخصه های دکوراسیون مدرن در جهان کنونی است و عمده ترین نقش در نورپردازی بر عهده چراغ هاست. چراغ خوابهای سه بعدی اتفاقی جدید و تازه در صنعت نور پردازی اند که می توانند به دکوراسیون جلوه ای خاص بخشند و کانون توجه همگان شوند. طراحی این چراغ ها به گونه ای است که می توانند آرامش را به محل زندگی شما هدیه دهند. طراحی خارق العاده صفحه تندیس از جنس اکرلیک باعث خلق آثاری زیبا ، چشم نواز و متفاوت شده است که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید.
از مهمترین ویژگی این چراغ ها می توان به قیمت مناسب ، مصرف بسیار پایین انرژی الکتریکی ، عمر مفید طولانی و امکان طراحی بی نهایت مدل ، الگو ، شکل و انواع طراحی چهره، چاپ چهره، چاپ عکس رنگی، لوگو، تایپوگرافی و غیره اشاره کرد.

 نوع جدیدی از گل رز، با اصلاح نژاد و تغییرات ژنتیکی ، با نام تجاری ” گل رز جاودان “پرورش شده و خیلی زود به یکی از محبوب ترین انواع گل رز تبدیل شده است . میتوان گفت که این گل های طبیعی با همان کیفیت و طراوت گل های رز معمولی ، با جدید ترین تکنولوژی روز مومیایی شده اند . درواقع ایده ی ساخت این نوع از گل رز های جاودان از یک فیلم سینمایی هالیوودی با نام ” دیو و دلبر ” گرفته شده است.
حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی گل های زیبایی هدیه می‌گیرید علاقه مندید که ماندگاری گل را افزایش دهید. اما چطور ممکن است؟ شاید باورناپذیر بنظر برسد ولی بر خلاف گل های معمولی که به راحتی خشک می شوند، گل هایی وجود دارند که تا چند سال زنده و شاداب اند. اما آنچه که مشخص است این است که تثبیت و افزایش ماندگاری گل های تزئینی (به ویژه زمانی که به عنوان هدیه ای ارزشمند از یک عزیز دریافت کرده باشیم) امری بسیار مهم است. روند جاودان سازی گل های رز طبیعی جاودان برای اولین بار در سال 1980 میلادی اتفاق افتاد. از آن پس این روند روز به روز مدرن تر و پیشرفته تر گردید. به طوری که امروزه بر اساس آخرین تکنیک های جاودان سازی گل های رز طبیعی جاودان می توانیم از عمر بالای گل های رز حتی تا چندین سال اطمینان حاصل کنیم.
پیشرفت تکنولوژی و استفاده از روش های جدید، قابلیت تولید گل های رز طبیعی جاودان را در رنج رنگی بسیار گسترده ای فراهم ساخته است. بر خلاف تصور برخی از کاربران، گل های رز جاودان کاملا طبیعی هستند که طی پروسه های منحصر به فردی از گل های تازه رز به عمل آمده اند. این گل ها می توانند تا چندین سال تازه باقی بمانند بدون این که به آب نیاز داشته باشند یا طراوت، رنگ و زیبایی خود را از دست بدهند. گل رز جاودان بر اساس گستره تقاضای جهانی برای بهبود کیفی گل ها تولید شده است.

در قسمت پایین روتین رنگ های رز جاودان موجود در بازار را مشاهده می کنید.

پایه یا استند این محصول از جنس تمام پلکسی مشکی یا MDF چوبی با روکش طلایی مولتی استایل میباشد که بسته به سلیقه افراد امکان انتخاب هر کدام امکانپذیر هست. این پایه ها در قسمت جلو امکان اجرا و حکاکی متن، تاریخ و اسم بصورت کاملا اختصاصی و دلخواه رو دارند. به منظور پاسخگویی به انواع سلیقه ها و کاربرد های مختلف سعی بر آن شده که امکانات داخلی متنوعی رو در این پایه بکار ببریم که در ادامه توضیح کاملی شرح خواهیم داد.

پایه های موزیکال قابلیت پخش آهنگ توسط بلوتوث، فلش ، رم ، رادیو و ورودی صدای از طریق کابل گوشی (AUX) را دارند. پایه موزیکال تندیس حک چهره نوری را به یک محصول لوکس و بسیار کاربردی تبدیل می کند. پایه های موزیکال دارای پنل 20 رنگ با ریموت کنرل از نوع RF هستن که امکان دسترسی به تغییر رنگ پایه تندیس رو بصورت بلوتوثی فراهم میکنند. همچنین این مدل ریموت ها امکان تغییر رنگ، تغییر شدت نور و 21 حالت رقص نور را دارند.

این مدل به صورت رومیزی و ثابت بوده. پنل لامپ بصورت 16 رنگ هست و ریموت کنترل جهت روشن کردن و تغییر رنگ ها و کنترل شدت نور، استفاده از رقص نورها و روشن و خاوش کردن تندیس چهره استفاده میشود.

این مدل بصورت پرتابل بوده و با توجه به باتری خور بودن امکان قرارگیری در هر جایی رو بدون نیاز به سیم برق و آداپتور رو فراهم میکند. پنل لامپ بصورت تک رنگ سفید جهت روشن کردن تندیس چهره هست و با دکمه ای که روی باکس تعبیه شده امکان روشن یا خاموش کردن و کنترل شدت نور رو به شما میدهد.

جهت خرید باکس مرکب تندیس چهره و رز جاودان از این قسمت اقدام کنید.
 

یا بر روی عکس محصول کلیک کنید