وبلاگ

  • خانه
flower-eternal-rose-care

روش نگهداری رز جاودان

رز جاودان کاملا طبیعی بوده و بدون آب و نور خورشید می تواند بین چهار الی پنج سال عمر کند، از این رو با اسم رز ماندگار نیز شناخته میشود، همچنین این رز به عنوان رز دیو و دلبر نیز شناخته میشود، توجه کنید که کلیه گل های موجود در گل یونی رز طبیعی بوده و از گل های خشک شده یا مصنوعی استفاده نشده است. مطمئنا خرید رز جاودان بهترین هدیه برای کسانی است که عاشقانه آنها را دوست دارید.

نگهداری رز جاودان

برخی موارد که باعث عمر بیشتر رز جاودان شما میشود.

  1. این گل اغلب در باکس شیشه ای یا پلکسی قرار می‌گیرد پس موقع جا به جایی دقت لازم را داشته باشید. گل رز را از باکس شیشه ای جدا نکنید و هیچ چیزی روی آن نگذارید.
  2. از لمس گل ها خودداری کنید تا مواد روی گلبرگ ها به مرور زمان از بین نرود تا گلها زود خراب نشوند و مراقب باشید که به گل ها ضربه نخورد.
  3. به گل‌ها آب ندهید. در واقع این رزهای جاودان نیازی به آبیاری ندارند. همچنین آب را روی آن اسپری نکنید.
  4. دما و میزان رطوبت هوا خیلی مهم هستند و بر کیفیت رز جاودان تاثیر مستقیم دارند پس رز جاودان را در رطوبت هوای زیاد نگه ندارید. بهترین میزان رطوبت برای این گل، پنجاه درصد است.
  5. آن ها را در دمای محیط نگه داری کنید و در مقابل گرمای شدید قرار ندهید.
  6. نور مستقیم خورشید باعث پژمرده شدن و ازبین رفتن گل می‌شود، پس آن را مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
  7. گل را به دور از مواد شیمیایی مانند رنگ و رزین نگه داری کنید.
  8. گرد و غبار باعث کوتاه شدن عمر آن می شود پس تا حد امکان در باکس را بسته نگه دارید و اگر گرد و غبار روی گل نشست، آن را به آرامی و با فشار هوای کم گردگیری کنید.
  9. به رز جاودان عشق بورزید!

مشاهده مطالب بیشتر در پیج اینستاگرام ما