وبلاگ

  • خانه
Birthday-rose-color

رز جاودان چیست :

اما رز جاودان چیست و چطور یک رز 5 تا 6 سال میتواند بدون آب و نور افتاب بدون تغییر بماند ، همانطور که در تصاویر نمونه ها مشاهده می کنید رزهای جاودان در محفظه هایی قرار دارند که نه تنها کاملا شیک و لوکس هستند بلکه از گل نیز در مقابل عوامل خارجی محافظت میکند اما همه موضوع این نیست. مشاهده نمونه کارهای دیگر ما در پیج اینستاگرام مجموعه.

این تکنیک که معمولا از رزهلندی استفاده میشود به این صورت است می باشد :

زمانی که گل ها به رشد خوب و عالی رسیدند با استفاده از تکنیک تریت که شامل تعویض شیره گل با مواد گلیسیرین و دیگر روغن ها است انجام میگیرد ، رزهایی که در این مورد استفاده می شوند باید مقاومت خوبی داشته باشند و گلبرگ ها و همچنین ساقه های ضخیمی باید داشته باشند که گل رز نژاد هلندی با کیفیت معمولا این ویژگی ها را دارد.

با این کار فرایند رشد رز تثبیت میشود و تا سالها ممکن است برای شما باقی بماند.

رز جاودان مناسب در هر ماه تولد

شما میتوانید با خرید رز جاودان یا رز دیو و دلبر مناسب در هر ماه تولد بهترین هدیه را به کسانی که دوستشان دارید بدهید.

فروردین ماه

رنگ رز ماه تولد فروردین قرمز است ، همانطور که معلوم است رنگ سرخ باعث میشود متولدین فروردین مکررا عصبانی شوند و بعد از آرام شدن به سرعت تبدیل به انسان های با نشاط و پر انرژی شوند که باعث شده تبدیل به آدمهای قاطع و غیر وابسته شوند. گل ماه تولد فرودین گل رز است.

اردیبهشت ماه :

رنگ رز ماه تولد اردیبهشتی ها صورتی است ، همانطور که از رنگش معلوم است ، متولدین اردیبهشت صبور و با آرامش و کمتر نگران اند که این خصوصیات در رنگ مورد علاقه آنها مشخص است. گل ماه تولد اردیبهشت نسترن است.

خرداد ماه :

رنگ رز جاودان خرداد ماهی ها نقره ای است و نشان از خونگرم بودن و دلسوزی آنها است ، همچنین هیجان و مهارت های فوق العاده آنها را نیز نمی توان نادیده گرفت ، گل ماه تولد خرداد یاس است.

تیر ماه :

رنگ رز ماه تولد تیر خاکستری است که این تیرگی همان بداخلاقی است که بعضی اوقات باعث ناراحتی دوستانش می شود که ریشه در ناامیدی او از دنیا دارد ولی این ناامیدی زود از بین می رود و او تبدیل به یک آدم دلنشین میشود که این از خصوصیات تحت کنترل اوست.

گل ماه تولد تیر بنفشه است.

مرداد ماه :

رنگ رز ماه تولد مرداد طلایی است ، رنگ غرور و قدرت و شاهانه که با شکوه و عظمت است و همیشه در پی برتری و سلطه بر دیگران است ، البته دستوراتی هم که می دهد کارآمد می باشد. گل ماه تولد مرداد شب بو است.

شهریور ماه :

رنگ رز جاودان شهریور ماهی ها نارنجی است ، آنها همیشه در حل مسائل پیچیده هستند و بیشتر از زندگی مشغول حل کردن مسائل کاریشان هستند ، گل ماه تولد شهریور داودی است .

مهر ماه :

رنگ رز جاودان مهر آبی است ، متولدین مهرماه بخشنده هستند و با روحیه ای هنرمندانه به شدت عاشق روشنایی و آرامش هستند ، آنها بیشتر نقش میانجی را در اختلافات دیگران به عهده می گیرند ، گل ماه تولد مهر زنبق است.

آبان ماه :

رنگ رز ماه تولد آبان ماهی ها سفید است که سرشت پاکی او باعث رک گویی انها در تمام مسائل زندگی است ، به سادگی به سولات بله یا خیر می گویند ، گل ماه تولد آبان ارکیده است.

آذر ماه :

رنگ رز ماه تولد آذری ها بنفش است ، خونگرم و پر انرژی که گاهی باعث می شود اطرافیان از این خصوصیات او سوء استفاده کنند. گل ماه تولد آذر مریم است.

دی ماه :

رنگ رز ماه تولد دی قهوه ای است که همانند حاکمی است که بدون جلب توجه حکومت می کند او ظاهری آرام و بی آزار دارد و در حل مسائل محکم و قاطع عمل میکند. همچنین گل تولد دی همیشه بهار است.

بهمن ماه :

رنگ رز ماه تولد بهمن زرد است ، رنگ خونسردی و همدلی که این خصوصیات آنها باعث شده دوستان زیادی در کنارشان باشد ، ولی کمتر دوست صمیمی دارند ، باهوشی و نبوغ هم در رنگ آنها موج می زند.

گل ماه تولد بهمن گلایل است.

اسفند ماه :

رنگ رز ماه تولد اسفند سبز است ، یک رنگ بخشنده ، خصوصیت های جذابی دارند متولدین این ماه آنها نسبت به هر نوع محدودیتی بی اعتنا هستند و طبق آزادی های خودشان زندگی میکنند ، گل ماه تولد اسفند ماهی ها نرگس است.

در نظر داشته باشید اگر رنگ گلی در لیست رزهای جاودان نبود حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.